zondag 19 juli 2015

Little Diva’s Tiara




Little Diva’s Taira is een vrij snelle en makkelijke haarstyle die ook weer voor een hoop bekijks zal zorgen! Ik heb hier doorzichtige elastiekjes
gebruikt maar je kunt er ook voor kiezen om juist kleurtjes te gebruiken en deze bv. af te stemmen op de kleding.

Tools:
Waterspuit, puntkam, +/- 15 doorzichtige elastiekjes, 2 grote elastieken of klemmen om het haar vast te zetten, haarspray als je wilt,
gel/wax om de pluisjes onder controle te houden, eventueel accessoires als je dat leuk vind.



Begin met een afdeling langs de voorste haarlijn te maken zoals hieronder en zet het overige haar even vast.


Werk vanuit een middenscheiding en maak aan elke kant 4 gelijke staartjes. Dus in totaal heb je 8 staartjes.
  

Maak nu in het haar achter je staartje nog 2 vakken. Dus verdeel het haar in het midden en dan vanuit het midden naar benden naar het oor.
En zet weer het overige haar vast.


Maak van deze vakken 2 staartjes en voeg aan het linker staartje de 4 plukjes van de staartjes aan de rechterkant. Voordat ik de plukjes in het staartje heb gedaan heb ik ze 1 voor 1 even ingesmeerd met een beetje gel om ze echt als plukjes te houden.


Nu ga je 1 voor 1 de staartjes onder de andere staartjes “weven” dus mijn 1e staartje van de linkerkant doe ik onder het eerste staartje van de rechterkant en dan over het 2e en onder de 3e en zo ga je door….dan zet ik hem vast bij het staartje met een elastiekje.
 Het 2e staartje van links begin ik dan over,onder,over, en dan vastzetten met een elastiekje.
Dit doe je met alle 4 de staartjes. Ook deze plukjes 1 voor 1 even insmeren met gel of wax.

Ik heb als laatste een klein plukje haar om de de 2 elastiekjes van de staartjes gedraaid. Je kunt deze haarstyle op heel veel leuke en verschillende manieren afwerken. De kleine Diva wilde heel graag haar haren los. Het voordeel van de Tiara is dat het haar niet in de ogen en het gezicht hangen. Ik ben zelf niet zo fan van los haar bij mijn Diva’s maar zo vind ik het wel heel erg leuk!


Het eindresultaat…..

     


Heb je nog vragen, ideeën, verzoeknummers? Schroom dan  niet en neem contact met ons op.
Heel veel suc6 en we zouden het leuk vinden om reacties te ontvangen op onze site en/of foto’s van door jouw gemaakte creaties!! Plaats ze op onze facebookpagina 

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten